הדרך הסבוכה הזו שנקראת טיפולי פוריות…

איריס מתוקה,

היום אחרי טיפולי פוריות כשאנחנו אוחזים תאומות מתוקות וחייכניות, הכל נראה כל כך רחוק, למרות ש"רק" לפני שנה המצב שלנו היה אחר לחלוטין.

הגענו אליך אחרי תקופה די ארוכה של ניסיונות טבעיים והפלה, ועוד תקופה של טיפולי פוריות שלא נשאה פרי מלבד הרבה כאב, רגשי ופיזי. ההגעה אליך הייתה די במקרה, חיפשתי בפייסבוק מישהו או משהו שיוכל לעזור לנו לעבור יותר בקלות את הטיפולים, ונתקלתי בדף פייסבוק שלך עם התמונה החייכנית. אחרי שקראתי את המדריך באתר ואת ההמלצות של הלקוחות שלך, והחלטתי שהרושם הראשוני הזה מספיק בשביל לתאם איתך פגישה.

לפגישה עצמה הגעתי עם בעלי, ושנינו התקבלו בכל כך הרבה חום וחיבוקים שהבנו שזה בדיוק החלק שהיה חסר לנו בפאזל בשביל לעבור את הטיפולים בפחות לחץ ויותר קבלה והבנה של המצב.

היינו אצלך כמעט שנה, כל שבועיים, וקיבלנו כלים מצוינים לא רק להבנת הטיפולים, אלא גם להבנה אחד של השני, כלים שעזרו לנו בזוגיות, וגם עזרו לנו לקבל עד כמה שניתן את זה שהדרך שלנו קצת שונה משל האחרים. ייעצת לנו אחרי תקופה להחליף רופא, וזה בהחלט תרם לשינוי.

יש הרבה דברים שדיברנו עליהם בפגישות שנחקקו בנו עד היום, אחד מהם הוא זה שהחזרת לנו את החלום. גם שהדרך הייתה מייאשת וקשה, תמיד הזכרת לנו שהחדר בבית יתמלא יום אחד, וכשחזרנו הביתה מהבית חולים, הורים בפעם הראשונה בחיים שלנו, זה בדיוק מה שעבר לנו בראש (דמעות עולות לנו בעיניים גם עכשיו..).

שרון ודביר גולן

שרון ודביר גולן

אנחנו רוצים להודות לך איריס, על מי שאת – אישה מקסימה, אוהבת ועם נתינה ללא גבולות, ועל מה שלימדת אותנו. אין ספק שאלוהים העביר אותך את הדרך שלך עם מטרה מאוד ספציפית – שתגיעי למקום שבו את היום, ותוכלי לתת יד וכתף לכל כך הרבה זוגות ונשים, בדרך הסבוכה הזו שנקראת טיפולי פוריות.

אוהבים אותך המון המון,

שרון ודביר

תגובות פייסבוק

0 תגובות

שתפי:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים קשורים

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow