מכתב תודה מטלי

מכתב תודה…

איריס שלי,
פגשתי אותך לראשונה באחד הפורומים, אני כתבתי הודעה אבודה ואת הרמת את הכפפה וכתבת לי מסר. המסר שלך היה עדין ורגיש אבל גם הייתה בו רוח לוחמנית, משהו שונה משאר המסרים שקיבלתי מאנשי מקצוע עד עתה.

לא עזבת אותי לרגע לבד, בכל יום שלחת מסר קצר ואני זאת שהחלטתי מה לעשות איתו. לעולם לא שפטת אותי, לא דחפת ולא האצת בי, רק ישבת בצד וחיכית לי, עד שיום אחד ביקשתי להיפגש איתך. מאוד חששתי מהפגישה כי לא רציתי מטפלת או מאמנת שתגיד לי מה צריך לעשות. את זה כבר ידעתי. רציתי מישהי שתיתן לי כיוון ותפענח איתי מה טוב בשבילי. וואו… לעולם לא אשכח את היום הזה. פגשתי בחורה מקסימה, חזקה, מעשית ומעצימה שישר חיבקה אותי, ובפגישה אחת של שעה וחצי הסרת מעלי את כל העול שסחבתי עבורי ועבור בן זוגי בארבע השנים האחרונות. התחלנו תהליך של פגישות שבועיות וסדר עדיפויות מאוד ברור. כיוון שחווית שנים של טיפולי פוריות בעצמך, מאוד ידעת לגעת בנקודות הנכונות על מנת לתת לי עוצמה להמשיך.
אני לא יכולה להשוות את התהליכים שעברנו לפני ההכרות שלנו אותך, לתהליכים ולתחושות לאחר שנכנסת לחיינו.

רציתי להודות לך איריס אהובה.
את נתת לי את ההרגשה שאני לא לבד. היית כמו קרש הצלה בשבילי בתקופה של בדידות ופחד וידעת לומר תמיד את הדבר הנכון ברגע הנכון. לימדת אותי את כל מה שלא ידעתי על עצמי, על הזוגיות שלי ואפילו על החיים. לא ויתרת לי לרגע ובזכותך לא ויתרתי יותר על עצמי, או על הרצון העז להיות אמא. לעולם אהיה אסירת תודה לך ולשיטה שפיתחת.

אין ספק שאת תעמדי לצידי גם כאשר נבחר להרחיב את משפחתנו.
אני מאחלת לכל הנשים שעוברות טיפולי פוריות לפגוש בדמותך המדהימה.

אוהבת אותך אהבת אמת, טלי.

*** טלי וזיו אוחזים היום תאומים מקסימים שהתחילו כשלישיה 🙂

שתפי:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים קשורים

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow