מכתב תודה משירה ומשה

מכתב תודה…

איריס אהובה.
איך אפשר בכלל לכתוב את מה שאני מרגישה כלפייך, אין מספיק מילים לתאר את המזל שנפל בחלקי ביום שנכנסת לחיי.

אנחנו זוג "רגיל" מדרום הארץ. התחתנו בעקבות אהבה גדולה ולאחר כמה חודשים של ניסיונות נאיביים להיכנס להריון ספונטני, מצאנו את עצמנו קופצים לרופא "רק כדי שיראה שהכל בסדר". ממש לא חשבנו שקיימת בעיה. לאחר כמה בדיקות לי וכמה לבעל "התכנסנו" לדיון שבו הרופא דיווח שיש אצלי חסימה בחצוצרות וגם הבדיקות זרע של בעלי לא יצאו תקינות ושבשלב הזה כדאי לנו למצאו מומחה פוריות תותח.
איני מסוגלת לתאר את ההרגשה באותם ימים, אבל זה דומה להרגשה שמקבלים פטיש של 100 טון על הראש. לא מדברים, לא חושבים, כל התחושות מעומעמות. לאחר פגישה עם הרופא הנבחר, הבנו שצריך ללכת על כל הקופה – הפריות מבחנה.

אותך פגשתי במקרה קצת לפני שהודיעו לנו שגם הטיפול הזה, השלישי במספר נכשל.
חברה בעבודה אמרה לי שכדאי לי להיפגש איתך ואני כל כך אסירת תודה לחברתי שהמליצה עליך.
אישה חזקה, שמתוך החושך האישי שלך את עוזרת לאחרות, היית שם ואת יודעת מה אני עוברת בכל רגע נתון וההצלחה שלי היא ההצלחה הפרטית שלך.

התחלתי ללכת לקבוצות החיזוק שלך, מדהים! 10 נשים שמרגישות וחשות פחות או יותר אותו הדבר מקבלות הכוונה ונושא שיחה משמעותי בכל מפגש. במהלך הזמן למדתי כמה אני חזקה, כמה זה אפשרי, למדתי על עצמי המון, החזרנו את האהבה הביתה לעצמנו ולחיינו וצעדנו כאחד אני ובעלי לעבר ההורות המתקרבת.
אני היום בחודש השביעי עם בת בבטן והכול בזכות ההיכרות איתך איריס! עזרת לי וגם אחר כך עזרת לנו כזוג לא לוותר על מה שכבר בנינו אלא לימדת אותנו לחזק את מה שקיים.

איריס יקרה שלי, תודה לך שאת פשוט את. לחצת על כל הנקודות המשמעותיות שהייתי צריכה לראות אותם מקרוב, הכרתי בנות מקסימות שחלקן חברות שלי גם אחרי שעברה תקופה. דרך ההנחיה שלך והשאלות המכוונות התעצמתי בתהליך וכאישה.
שתמשיכי בכל הכוח להגיע לכמה שיותר נשים וזוגות על מנת שהם כמונו יצליחו בתהליך שלהם כאשר את לצידם.

אוהבים אותך,
שירה ומשה, סתם זוג מהדרום

*** שירה ומשה הורים לתאומים וכיום בתהליכים לקראת ההיריון המוצלח הבא שלהם 🙂

שתפי:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים קשורים

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow

אנדומטריוזיס, המחלה השקטה

אם טיפולי פוריות היא המגפה השקטה, אנדומטריוזיס היא המחלה השקטה! היא הגיעה אלי לקליניקה בגיל 32 כמה שבועות לאחר שמונח אנדומטריוזיס נאמר לה באופן אקראי

קרא עוד  arrow